mandag den 17. marts 2014


D. 26./3. 2014


Kære læsere!

I skrivende stund er det stadig ret koldt udenfor. I sidste uge rendte jeg rundt og nød solen på loppemarkederne rundt omkring, mens jeg i dag holder mig indedøre og i stedet nyder synet af sommerfugle-lavendler på terrassen og tændte stearinlys i vinduet.

Min gode kollega og veninde, Alice, har været så sød at forære mig to Bjørn Wiinblad platter i lige den sorte version, som jeg er så begrejstret for! Er de ikke bare smukke?

Wiinblad platter tilsat fugle og lampe fra Liebe


































Med kærlig hilsen Michelle




Har du brug for hjælp til indretning af dit hjem? Kontakt mig for yderligere information
på telefon 36898000




Kære læsere!


Foråret er kommet! Vi har haft nogle fantastiske dejlige dage med høj sol og det gør unægtelig livet lidt lysere og for mig, betyder solskin og forår, at loppemarkederne også er ved at dukke frem efter vinterens skjul.



Denne weekend har budt på nogle virkelig dejlige fund, som jeg her vil vise jer.



Flere har efterlyst billeder fra mit hjem og det får I hermed. Der er også eksempler på, hvordan man sammensætter stilleben (udtales stil-leben). Det vigtigste er, at samle tingene i små grupper, gerne mikse nyt og gammelt, gerne mikse høj og lav, det har en god virkning og skaber en god harmoni og ro i rummet.


Kan I huske den fantastiske Royal Pendel fra Arne Jacobsen, som jeg skrev om sidste år? Du kan finde indlægget længere nede, det er sørme lykkes en særlig person som står mit hjerte meget nær, at finde den og forære mig den! Så jeg er ovenud lykkelig :-) Den er så smuk og den skal op og hænge i min stue over mit bord, og i weekenden er der kommet en flot sort ledning på, så inden længe får I også et billede af den -ophængt! Indtil da må I nøjes med at se den liggende på mit bord.

Er den ikke bare smuk? Glæder mig til at få sat den op.






Wiinblad fund, platten er i øvrigt designet til Dior

Lige et kig til min nye teakhylde der er blevet slebet og olieret, tilsat Wiinblad vase og lidt nips, bliver den endnu finere!
Stilleben, lampe og fugle fra Liebe, Wiinblad vase






Kærlige hilsner Michelle




Ingen kommentarer:

Send en kommentar