torsdag den 6. marts 2014

Foråret er på vej, vi er lige trådt ind i marts måned.
Desværre har jeg ikke været så aktiv på bloggen, men nu er jeg klar igen til at opdatere dig med nye idéer og måske give dig lyst til at gøre noget ved din stue eller andre steder i dit hjem der trænger til en opdatering! Som noget nyt her på bloggen, tilbyder jeg også boligstyling af dit hjem, hvis du har svært ved at finde din stil og hvis du trænger til ny inspiration. Kontakt mig tlf.: 36 89 80 00,  hvis du ønsker styling af dit hjem eller blot skal have hjælp til en specifik ting.


Her kommer lidt stil og stemning fra mit hjem:





                                                    Stuer en suite i herskabslejligheden
                                                    Udsigten


                                                      Kobber fyrfadsstager skaber hygge


Ingen kommentarer:

Send en kommentar