søndag den 3. februar 2013

Hvad er god indretning for dig?

Vi bruger mange timer i vores hjem, derfor er det vel meget nærliggende at vi er mange der interesserer os for hvordan vores hjem er indrettet.
Skal det udelukkende være funktionelt?
Nyt? Gammelt? Ikea? Loppemarkeds fund? Klassikere?
For mig er det lidt en blanding, men jeg må indrømme, at jeg er vild med at lave om!
Hver årstid sin justering. Man kan gøre meget med tæpper og puder, hvilket jeg vil vise mere af hen over året.
Jeg har boet mange steder, min første lejlighed var et sammenskrab af møbler, andre kunne undvære! Der var både stigereoler, klaver og gamle arvestykker.
Senere fik jeg et flot hjem med ægte tæpper, og Ludvig d. 16. møblement! Der var bladguld på stole og silke på sæderne. Der var højt til loftet og derfor var det oplagt med en kæmpe lysekrone.
Senere blev det igen retro der var det dominerende aspekt, dog tilsat en smule Ikea! Det skulle jo passe til mit budget!
Mit nuværende hjem emmer af hygge og ro. Det er funktionelt, det er næsten en nødvendighed med to børn i ! Frem for alt er det hyggeligt, der er de ting jeg godt kan lide og som betyder noget for mig.
Der er både klassikere og lidt Ikea. Der er dog altid plads til forbedringer og udskiftninger! Boligindretning er blevet min store hobby og jeg håber du har lyst til at dele det med mig!

Og lysekronen? Den følger mig endnu!





Dog er jeg så vild med lamper at denne lampe gerne skal blive min næste..
Det er Arne Jacobsens Royal pendel, den fås desværre ikke i sort længere, men den må kunne fås brugt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar