mandag den 11. februar 2013

Inspiration til hjemmet

Uha det er godt at have vinterferie, så har jeg rigtig tid til at shoppe! Her er et udpluk af de nyeste anskaffelser samt et par ting der rummer en sjov historie fra et langt liv som samler!
Kig ind på min anden hjemmeside www.oldeslopper.dk her lægger jeg løbende billeder ind af ting der ikke længere er plads til hos mig.

Denne uge har budt på lidt af hvert, bl.a. disse flotte puder med dyremotiv spottet i den lokale Rema1000. Jeg har glemt prisen (så billlige var de!).
 
Landkortet har vi meget glæde af i min lille familie som består af mig og mine to skønne børn.
På bordet står stager fra Søsterne Greene, samt en Kählervase i lilla/sort.
(Klik på billedet for at se det større)
                                                               Flere Kähler-striber..
                                                     Lækker foræring til mig selv -tørklæde fra Beck Søndergaaard
                                                     -desværre ikke på udsalg men det kan vist fås på Trendsales også.
Kan I huske billedet fra tidligere indlæg af Arne Jacobsens Royal Pendel i sort? Indtil jeg kan få mit store ønske opfyldt, må jeg "nøjes" med denne her fra Ikea. Den er ganske flot og ligner meget!

Dette flotte alfabet i ramme skal op i min datters værelse, hun er ved at lære alfabetet at kende!

Flot sengetøj med bogstaver på samt pude i grafisk mønster, begge dele spottet i Ikea

Disse tallerkner er på min ønskeliste fra Design Letters, -var der nogen der sagde Valentines Day??



Skøn retro-plakat fra Caroline minder mig om barndommens gade i 1970'erne! Vil bestemt pynte i min datters værelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar