lørdag den 16. februar 2013

En kommode får nyt liv!


Denne skønne kommode er i øjeblikket ved at blive forvandlet!
Dens historie er egentlig ret sjov: For to somre siden var jeg på Ærø og besøge mine gode venner.
På et af Ærøs mange loppemarked, faldt jeg over kommoden. Den kostede 650 kr. Jeg tænkte meget over det, men kunne umiddelbart ikke få den med, da jeg var med toget. Mine gode venner, Gitte og Helge, tog tilbage til loppemarkedet efter jeg var rejst hjem og fik fat i kommoden og fik den ovenikøbet til en rigtig god pris (under halvdelen).
En måneds tid senere havde de et ærinde herovre på Sjælland og Helge kom kørende med kommoden i bilen. Og lykkelig blev jeg!
Den har nu stået hos mig i 1 1/2 år og ventet på at få en kærlig hånd!
Nu er det endelig lykkes mig at få gjort noget ved den. Jeg synes den er fin som den er, men elsker jo forandringer, så nu er jeg gået i gang med at gøre den i stand. Den lugtede desværre meget nede i så derfor har jeg vasket den grundigt i Rodalon. Derefter er den blevet slebet og malet med grunder.
Resultatet kan du se herinde på Boligstil indenfor nogle ganske få dage!
Kom gerne med kommentarer til hvad du synes om resultatet!
Disse "sjove" greb sad på vel fra 1950-1960'erne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar